Організація дистанційного навчання
- Інститут професійно-технічної освіти НАПН України. Базелюк Олександр Васильович: Організація дистанційного навчання в закладах професійної освіти. Режим доступу: https://meet.lync.com/ivet.edu.ua/info/LO2N9AM0
- ЗОІППО. Організація курсів підвищення кваліфікації в дистанційному режимі. Режим доступу: https://youtu.be/8UWdBHX0lns.
Вебінари з особливостей дистанційного навчання, що рекомендуються командою Мінцифри
- Оксана Пасічник “Технічні особливості організації дистанційної освіти”
- Інна Большакова “Вебінар здорового глузду: медіаграмотність і критичне мислення”
- Юрій Гайдученко “Креативний контент дистанційного навчання”
- Ольга Питюр “Ефективний зворотний зв’язок онлайн: правила та інструменти”
Підключення до веб-заходів
Інформація ІПТО НАПН
Послідовність дій з підключення до веб-заходів за допомогою Скайп для бізнесу. Режим доступу: https://ivet.edu.ua/events/pidkliuchennia-do-veb-zakhodiv/prohramne-zabezpechennia-microsoft-teams-2/poslidovnist-dii-z-pidkliuchennia
Професійні видання ІПТО НАПН
- Всі примірники журналу «Збірник наукових праць “Професійна освіта: проблеми і перспективи». Режим доступу: https://jrnls.ivet.edu.ua/index.php/2
- Електронне наукове фахове видання з педагогічних наук «Теорія і методика професійної освіти», Режим доступу: https://jrnls.ivet.edu.ua/index.php/3
- Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка Режим доступу: https://jrnls.ivet.edu.ua/index.php/1
Методичні розробки
- Стаття на тему: «Інноваційно – комунікаційні технології навчання: стратегія розвитку і досвід упровадження»
- Методика захисту учнями ПТНЗ виробничої практики засобами ІКТ
- Навчально-методичний комплекс з виробничого навчання за професією «Діловод»
- Ситуаційні завдання для захисту творчих робіт учнів професій Секретар керівника. Діловод. Адміністратор
Методичні рекомендації
- Методичні рекомендації щодо виконання письмових екзаменаційних робіт учнями, які завершують навчання на другому або третьому ступенях професійної (професійно-технічної) освіти
- Методичні рекомендації щодо виконання творчих робіт та оформлення
пояснювальних записок учнями, які завершують навчання на третьому ступені професійної (професійно-технічної освіти) - Методичні рекомендації щодо організації пробних кваліфікаційних робіт та захисту творчих робіт під час державної кваліфікаційної атестації здобувачами освіти, які завершують навчання на третьому ступені професійної (професійно-технічної) освіти з професій перукарського профілю, в умовах карантину